pol2

Εορτασμός 17ης Νοεμβρίου

Για τον εορτασμό της 17ης Νοέμβρη παρευρεθήκαμε στον χώρο εκδηλώσεων του Γυμνασίου Δάφνης για να τιμήσουμε μαζί την επέτειο της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου στις 17 Νοέμβρη 1973, κρατώντας ζωντανό το μήνυμα των αγωνιστών. Η σημερινή γιορτή ήταν μια ευκαιρία να συζητήσουμε, να θυμηθούμε και να τραγουδήσουμε τον αγώνα για τη Δικαιοσύνη, την Ελευθερία και τη…

Περισσότερα