Την Τετάρτη 1 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε από το ΓΕΛ και το Γυμνάσιο Δάφνης μια ιδιαίτερα χρήσιμη δράση με θέμα τις Πρώτες Βοήθειες, από την κ. Καραμήτου Μαρία, εκπρόσωπο του Περιφερειακού Τμήματος Πατρών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Η ενημέρωση εντάχθηκε στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας και απευθυνόταν σε μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς, δίνοντάς τους την ευκαιρία…
ΠερισσότεραΑναζήτηση
Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Οκτώβριος 2023



