Συμμετοχή του ΓΕΛ Δάφνης στο Δ’ Συνέδριο Νεολαίας της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων & Αιγιαλείας

Το ΓΕΛ Δάφνης συμμετείχε στο Δ’ Συνέδριο Νεολαίας της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων & Αιγιαλείας, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Αίγιο στις 24 και 25 Ιανουαρίου 2026. Το συνέδριο είχε ως κεντρικό θέμα «Οι Νέοι και η Δημιουργία: Ορθόδοξη ευθύνη για το περιβάλλον» και έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές να προσεγγίσουν το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος…

Περισσότερα